Zarząd firmy 1.R Projekt Mariusz kozioł - wspólnik spółki cywilnej 2.AGENCJA REKLAMOWA R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ - MARIUSZ KOZIOŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOZIOŁ (CEIDG)
MARIUSZ KOZIOŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.AGENCJA REKLAMOWA R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEGIONOWA 30105, PL-15-281, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności MARIUSZ KOZIOŁ to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna i inne. NIP 1.R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.AGENCJA REKLAMOWA R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ: 9660033766. REGON 1.R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.AGENCJA REKLAMOWA R PROJEKT MARIUSZ KOZIOŁ: 20075500500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOZIOŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
112 mld zł popłynęło Blikiem w trzecim kwartale
W ciągu trzech kwartałów klienci Blika zrealizowali 2,3 mld transakcji – niemal tyle, co w całym 2024 r., a liczba aktywnych użytkowników systemu płatności zbliża się do 20 mln.
Anomalie na Wall Street. Ten rynek jest jakiś dziwny
Od kilku tygodni na nowojorskich giełdach dzieją się rzeczy, który zwykle się nie przydarzają zbyt często. Owe rynkowe anomalie mogą być sygnałem ostrzegawczym przed poważniejszymi perturbacjami.
10,5 tys. rekomendacji analityków. Ile było trafnych?
Dr Marek Straszak sprawdził trafność i skuteczność 10,5 tys. rekomendacji dla 45 spółek z warszawskiej giełdy. Oto wnioski.