Zarząd firmy 1. PUH Branży Budowlanej Roman Sztorc, 2. Kwiaciarnia Roman Sztorc - Roman Sztorc, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Roman Sztorc (CEIDG)
Roman Sztorc prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PUH BRANŻY BUDOWLANEJ ROMAN SZTORC, 2. KWIACIARNIA ROMAN SZTORC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 116C, PL-26-004, MAKOSZYN. Główny zakres działalności Roman Sztorc to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców z materiałów segregowanych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP 1. PUH BRANŻY BUDOWLANEJ ROMAN SZTORC, 2. KWIACIARNIA ROMAN SZTORC: 6571819305. REGON 1. PUH BRANŻY BUDOWLANEJ ROMAN SZTORC, 2. KWIACIARNIA ROMAN SZTORC: 29090878900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roman Sztorc
Więcej informacji o 1. PUH BRANŻY BUDOWLANEJ ROMAN SZTORC, 2. KWIACIARNIA ROMAN SZTORC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach