Firma 1.PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ANTYKOROZYJNYCH CENTRO-KOR-UE JACEK TOMASZEWSKI 2.ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY EXPRESS JACEK TOMASZEWSKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Obróbka metali i nakładanie powłok na metale | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL05 1240 3174 1111 0010 7776 2460
PL34 1320 1537 3023 6282 2000 0001 |
Działalność PKD:
Firma 1.PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ANTYKOROZYJNYCH CENTRO-KOR-UE JACEK TOMASZEWSKI 2.ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY EXPRESS JACEK TOMASZEWSKI została założona 1998-01-29 i obecnie mieści się przy UL. ALEJA 2A, PL-09-505, NOWY DUNINÓW. Główna działalność firmy to obróbka metali i powłok. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obróbka metali i nakładanie powłok na metale, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ANTYKOROZYJNYCH CENTRO-KOR-UE JACEK TOMASZEWSKI 2.ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY EXPRESS JACEK TOMASZEWSKI (REGON 61039186000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może