Zarząd firmy 1. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE D&D NIKA LUDMIŁA DOROSZENKO LIUDMYLA DOROSHENKO, 2. CENTRUM ESTETYCZNEGO ROZWOJU DZIECI PEREŁKA - LUDMIŁA DOROSZENKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza LUDMIŁA DOROSZENKO (CEIDG)
LUDMIŁA DOROSZENKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE D&D NIKA LUDMIŁA DOROSZENKO LIUDMYLA DOROSHENKO, 2. CENTRUM ESTETYCZNEGO ROZWOJU DZIECI PEREŁKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAZOWIECKA 8, PL-62-200, GNIEZNO. Główny zakres działalności LUDMIŁA DOROSZENKO to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fizjoterapeutyczna, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP 1. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE D&D NIKA LUDMIŁA DOROSZENKO LIUDMYLA DOROSHENKO, 2. CENTRUM ESTETYCZNEGO ROZWOJU DZIECI PEREŁKA: 7842475026. REGON 1. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE D&D NIKA LUDMIŁA DOROSZENKO LIUDMYLA DOROSHENKO, 2. CENTRUM ESTETYCZNEGO ROZWOJU DZIECI PEREŁKA: 302555359.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się LUDMIŁA DOROSZENKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?