Zarząd firmy 1.PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIR TRANS MIROSŁAW JASEK - Mirosław Jasek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Jasek (CEIDG)
Mirosław Jasek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIR TRANS MIROSŁAW JASEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 167, PL-34-326, PIETRZYKOWICE. Główny zakres działalności Mirosław Jasek to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych. NIP 1.PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIR TRANS MIROSŁAW JASEK: 5532134086. REGON 1.PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIR TRANS MIROSŁAW JASEK: 242802976.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Jasek
Więcej informacji o 1.PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIR TRANS MIROSŁAW JASEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby