Zarząd firmy 1. Przedsiębiorstwo Dyliżans Paweł Krzyżanowski 2. Biuro Turystyki Esperantotur Paweł Krzyżanowski - Paweł Krzyżanowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Krzyżanowski (CEIDG)
Paweł Krzyżanowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PRZEDSIĘBIORSTWO DYLIŻANS PAWEŁ KRZYŻANOWSKI 2. BIURO TURYSTYKI ESPERANTOTUR PAWEŁ KRZYŻANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZY LESIE 28, PL-86-065, LISI OGON. Główny zakres działalności Paweł Krzyżanowski to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów turystycznych, pozostałe zakwaterowanie, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP 1. PRZEDSIĘBIORSTWO DYLIŻANS PAWEŁ KRZYŻANOWSKI 2. BIURO TURYSTYKI ESPERANTOTUR PAWEŁ KRZYŻANOWSKI: 9532438859. REGON 1. PRZEDSIĘBIORSTWO DYLIŻANS PAWEŁ KRZYŻANOWSKI 2. BIURO TURYSTYKI ESPERANTOTUR PAWEŁ KRZYŻANOWSKI: 340087905.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Krzyżanowski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio