Zarząd firmy 1) PRYWATNA PRAKTYKA ORTOPEDYCZNA - LEK.MED. ADAM ANTONIK 2) NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORT-MED LEK.MED. ADAM ANTONIK - ADAM ANTONIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM ANTONIK (CEIDG)
ADAM ANTONIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) PRYWATNA PRAKTYKA ORTOPEDYCZNA - LEK.MED. ADAM ANTONIK 2) NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORT-MED LEK.MED. ADAM ANTONIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAPLECZNA 7A10, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności ADAM ANTONIK to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. NIP 1) PRYWATNA PRAKTYKA ORTOPEDYCZNA - LEK.MED. ADAM ANTONIK 2) NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORT-MED LEK.MED. ADAM ANTONIK: 6711070624. REGON 1) PRYWATNA PRAKTYKA ORTOPEDYCZNA - LEK.MED. ADAM ANTONIK 2) NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ORT-MED LEK.MED. ADAM ANTONIK: 330386403.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM ANTONIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby