Zarząd firmy 1. Projekt Kolor Adam Młyńczyk - wspólnik spółki cywilnej 2.Projekt Kolor Plus Adam Młyńczyk - ADAM MŁYŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM MŁYŃCZYK (CEIDG)
ADAM MŁYŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PROJEKT KOLOR ADAM MŁYŃCZYK - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.PROJEKT KOLOR PLUS ADAM MŁYŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-11-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 371, PL-15-704, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności ADAM MŁYŃCZYK to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, tynkowanie, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych i inne. NIP 1. PROJEKT KOLOR ADAM MŁYŃCZYK - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.PROJEKT KOLOR PLUS ADAM MŁYŃCZYK: 9660635086. REGON 1. PROJEKT KOLOR ADAM MŁYŃCZYK - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 2.PROJEKT KOLOR PLUS ADAM MŁYŃCZYK: 200149612.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM MŁYŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby