Firma 1. Progresja Centrum Szkoleń Kosmetycznych 2. Progresja Policealna Szkoła Kosmetyczna 3. Geoapik AGNIESZKA MAĆKOWIAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Działalność PKD:
Firma 1. PROGRESJA CENTRUM SZKOLEŃ KOSMETYCZNYCH 2. PROGRESJA POLICEALNA SZKOŁA KOSMETYCZNA 3. GEOAPIK AGNIESZKA MAĆKOWIAK została założona 2011-05-01 i obecnie mieści się przy PL. WOLNOŚCI 86, PL-61-738, POZNAŃ. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, szkoły policealne i wyższe, usługi architektoniczne i inżynieryjne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Progresja Centrum Szkoleń Kosmetycznych 2. Progresja Policealna Szkoła Kosmetyczna 3. Geoapik AGNIESZKA MAĆKOWIAK (REGON 30172406700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio