Zarząd firmy 1.PRINTHOUSE 2. PRINTHAUSE Rafał Skonieczny - RAFAŁ SKONIECZNY, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-31
Działalność gospodarcza RAFAŁ SKONIECZNY (CEIDG)
RAFAŁ SKONIECZNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.PRINTHOUSE 2. PRINTHAUSE RAFAŁ SKONIECZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA LIMANOWSKIEGO 1, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności RAFAŁ SKONIECZNY to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP 1.PRINTHOUSE 2. PRINTHAUSE RAFAŁ SKONIECZNY: 6181922840. REGON 1.PRINTHOUSE 2. PRINTHAUSE RAFAŁ SKONIECZNY: 251531830.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ SKONIECZNY
Więcej informacji o 1.PRINTHOUSE 2. PRINTHAUSE RAFAŁ SKONIECZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

Promocje Biedronki pod lupą UOKiK. Sieć handlowa z zarzutami
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.