Zarząd firmy 1. POŚREDNICTWO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK, 2. LUIDOR FINANSE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - MARZENA BALCERZAK-KOWALIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA BALCERZAK-KOWALIK (CEIDG)
MARZENA BALCERZAK-KOWALIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. POŚREDNICTWO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK, 2. LUIDOR FINANSE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-08-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NIEPOŁOMICKA 472, PL-80-180, GDAŃSK. Główny zakres działalności MARZENA BALCERZAK-KOWALIK to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP 1. POŚREDNICTWO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK, 2. LUIDOR FINANSE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5831965091. REGON 1. POŚREDNICTWO FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK, 2. LUIDOR FINANSE MARZENA BALCERZAK-KOWALIK (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 192768261.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA BALCERZAK-KOWALIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.