Zarząd firmy 1. PONTICANA MARCIN BORUCKI - MARCIN BORUCKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01
Działalność gospodarcza MARCIN BORUCKI (CEIDG)
MARCIN BORUCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PONTICANA MARCIN BORUCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 111, PL-75-713, KOSZALIN. Główny zakres działalności MARCIN BORUCKI to Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 77.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP 1. PONTICANA MARCIN BORUCKI: 5272245959. REGON 1. PONTICANA MARCIN BORUCKI: 016035109.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN BORUCKI
Więcej informacji o 1. PONTICANA MARCIN BORUCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio