Zarząd firmy 1.PIOTREX PIOTR SIERSKI, 2.CWC, 3.ATA-CT S.C - PIOTR SIERSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-01
Działalność gospodarcza PIOTR SIERSKI (CEIDG)
PIOTR SIERSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.PIOTREX PIOTR SIERSKI, 2.CWC, 3.ATA-CT S.C, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-12-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GABRIELI ZAPOLSKIEJ 31, PL-93-204, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PIOTR SIERSKI to Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP 1.PIOTREX PIOTR SIERSKI, 2.CWC, 3.ATA-CT S.C: 7271878801. REGON 1.PIOTREX PIOTR SIERSKI, 2.CWC, 3.ATA-CT S.C: 472064224.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SIERSKI
Więcej informacji o 1.PIOTREX PIOTR SIERSKI, 2.CWC, 3.ATA-CT S.C
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio