Zarząd firmy 1. PIOTR BICZYŃSKI AutoBud PIOTR, 2.Greis Kruszywa Piotr Biczyński - Piotr Biczyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Biczyński (CEIDG)
Piotr Biczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PIOTR BICZYŃSKI AUTOBUD PIOTR, 2.GREIS KRUSZYWA PIOTR BICZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-09 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA BRZOZOWA 10, PL-66-008, SŁONE. Główny zakres działalności Piotr Biczyński to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostałe sprzątanie, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, transport drogowy towarów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP 1. PIOTR BICZYŃSKI AUTOBUD PIOTR, 2.GREIS KRUSZYWA PIOTR BICZYŃSKI: 9730585644. REGON 1. PIOTR BICZYŃSKI AUTOBUD PIOTR, 2.GREIS KRUSZYWA PIOTR BICZYŃSKI: 97790641600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Biczyński
Więcej informacji o 1. PIOTR BICZYŃSKI AUTOBUD PIOTR, 2.GREIS KRUSZYWA PIOTR BICZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.