Zarząd firmy 1. PIEKARNIA - RZEPKA TOMASZ RZEPKA 2. PIEKARNIA - TOMASZ RZEPKA - TOMASZ RZEPKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ RZEPKA (CEIDG)
TOMASZ RZEPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PIEKARNIA - RZEPKA TOMASZ RZEPKA 2. PIEKARNIA - TOMASZ RZEPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SULECHOWSKA 17, PL-65-022, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności TOMASZ RZEPKA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP 1. PIEKARNIA - RZEPKA TOMASZ RZEPKA 2. PIEKARNIA - TOMASZ RZEPKA: 9290051096. REGON 1. PIEKARNIA - RZEPKA TOMASZ RZEPKA 2. PIEKARNIA - TOMASZ RZEPKA: 080063142.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ RZEPKA
Więcej informacji o 1. PIEKARNIA - RZEPKA TOMASZ RZEPKA 2. PIEKARNIA - TOMASZ RZEPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje