Firma 1) PIEKARNIA - AGNIESZKA, JACEK MORDARSCY 2) SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - AGNIESZKA MORDARSKA MORDARSKA AGNIESZKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek |
Numery rachunków bankowych |
PL17 8395 0001 0018 1725 2008 0001
PL96 1020 5095 0000 5902 0154 0285 |
Działalność PKD:
Firma 1) PIEKARNIA - AGNIESZKA, JACEK MORDARSCY 2) SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - AGNIESZKA MORDARSKA MORDARSKA AGNIESZKA została założona 2007-12-31 i obecnie mieści się przy UL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 51, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główna działalność firmy to wyroby piekarskie i mączne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1) PIEKARNIA - AGNIESZKA, JACEK MORDARSCY 2) SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - AGNIESZKA MORDARSKA MORDARSKA AGNIESZKA (REGON 02064638200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio