Zarząd firmy 1.PHU MG MOBILE. 2 Park Zabaw Marcin Goryczko - Marcin GORYCZKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin GORYCZKO (CEIDG)
Marcin GORYCZKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.PHU MG MOBILE. 2 PARK ZABAW MARCIN GORYCZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EMILII PLATER 29, PL-47-200, KĘDZIERZYN-KOŹLE. Główny zakres działalności Marcin GORYCZKO to Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki (PKD główne: 93.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność usługowa związana z przeprowadzkami i inne. NIP 1.PHU MG MOBILE. 2 PARK ZABAW MARCIN GORYCZKO: 7491960433. REGON 1.PHU MG MOBILE. 2 PARK ZABAW MARCIN GORYCZKO: 160300005.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin GORYCZKO
Więcej informacji o 1.PHU MG MOBILE. 2 PARK ZABAW MARCIN GORYCZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio