Zarząd firmy 1.PHU KOMFORT MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, 2.SMAKI SMACZKI - MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KILJAŃCZYK (CEIDG)
MAŁGORZATA KILJAŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.PHU KOMFORT MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, 2.SMAKI SMACZKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JEDNOŚCI 34---, PL-05-506, LESZNOWOLA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KILJAŃCZYK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP 1.PHU KOMFORT MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, 2.SMAKI SMACZKI: 1230794286. REGON 1.PHU KOMFORT MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, 2.SMAKI SMACZKI: 013143318.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KILJAŃCZYK
Więcej informacji o 1.PHU KOMFORT MAŁGORZATA KILJAŃCZYK, 2.SMAKI SMACZKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.