Zarząd firmy 1) PHU ELPAT S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK 2) TEKRO S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK - ELIZA ROMANIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELIZA ROMANIK (CEIDG)
ELIZA ROMANIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) PHU ELPAT S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK 2) TEKRO S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRACI BRIGGSÓW 5, PL-05-270, MARKI. Główny zakres działalności ELIZA ROMANIK to Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1) PHU ELPAT S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK 2) TEKRO S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK: 1250989509. REGON 1) PHU ELPAT S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK 2) TEKRO S.C. TOMASZ ROMANIK, ELIZA ROMANIK: 14276502000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELIZA ROMANIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w