Firma 1. Penuel Piotr Andrzejewski, 2. Piotr Andrzejewski - wspólnik spółki cywilnej VOSSTI S.C.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Działalność PKD:
Firma 1. PENUEL PIOTR ANDRZEJEWSKI, 2. PIOTR ANDRZEJEWSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ VOSSTI S.C. została założona 2012-12-01 i obecnie mieści się przy UL. KRÓLEWSKA 239, PL-00-064, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, meble, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie odpadów, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. Penuel Piotr Andrzejewski, 2. Piotr Andrzejewski - wspólnik spółki cywilnej VOSSTI S.C. (REGON 14639724000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby