Zarząd firmy 1. PAWEŁ URBAŃSKI, EPO, 2. PAWEŁ URBAŃSKI, UNILASER - PAWEŁ URBAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ URBAŃSKI (CEIDG)
PAWEŁ URBAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PAWEŁ URBAŃSKI, EPO, 2. PAWEŁ URBAŃSKI, UNILASER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-11-22 i ma swoją siedzibę pod adresem ROSNĄCA 10, PL-04-708, WARSZAWA. Główny zakres działalności PAWEŁ URBAŃSKI to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów (PKD główne: 46.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kształtowanie i obróbka szkła płaskiego, produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja maszyn, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń. NIP 1. PAWEŁ URBAŃSKI, EPO, 2. PAWEŁ URBAŃSKI, UNILASER: 5212392409. REGON 1. PAWEŁ URBAŃSKI, EPO, 2. PAWEŁ URBAŃSKI, UNILASER: 012680304.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ URBAŃSKI
Więcej informacji o 1. PAWEŁ URBAŃSKI, EPO, 2. PAWEŁ URBAŃSKI, UNILASER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio