Zarząd firmy 1. PARKING MARCIN SOBIECKI 2. MMENERGY wspólnik spółki cywilnej MARCIN SOBIECKI - MARCIN SOBIECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SOBIECKI (CEIDG)
MARCIN SOBIECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. PARKING MARCIN SOBIECKI 2. MMENERGY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MARCIN SOBIECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 34U8, PL-09-410, PŁOCK. Główny zakres działalności MARCIN SOBIECKI to Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów (PKD główne: 46.86.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP 1. PARKING MARCIN SOBIECKI 2. MMENERGY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MARCIN SOBIECKI: 7742418997. REGON 1. PARKING MARCIN SOBIECKI 2. MMENERGY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MARCIN SOBIECKI: 360353886.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SOBIECKI
Więcej informacji o 1. PARKING MARCIN SOBIECKI 2. MMENERGY WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MARCIN SOBIECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.