Zarząd firmy 1. P.U.H. Milena Różecka 2. P.U.H. MTR S.C. - Milena Różecka, Tomasz Różecki - Milena Różecka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Milena Różecka (CEIDG)
Milena Różecka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. P.U.H. MILENA RÓŻECKA 2. P.U.H. MTR S.C. - MILENA RÓŻECKA, TOMASZ RÓŻECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 4, PL-66-450, WIEPRZYCE. Główny zakres działalności Milena Różecka to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP 1. P.U.H. MILENA RÓŻECKA 2. P.U.H. MTR S.C. - MILENA RÓŻECKA, TOMASZ RÓŻECKI: 5992835258. REGON 1. P.U.H. MILENA RÓŻECKA 2. P.U.H. MTR S.C. - MILENA RÓŻECKA, TOMASZ RÓŻECKI: 211286243.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Milena Różecka
Więcej informacji o 1. P.U.H. MILENA RÓŻECKA 2. P.U.H. MTR S.C. - MILENA RÓŻECKA, TOMASZ RÓŻECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.