Zarząd firmy 1. P.H.U.P. POLDROB 2. BIUREX Ryszard Piecyk - RYSZARD PIECYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD PIECYK (CEIDG)
RYSZARD PIECYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. P.H.U.P. POLDROB 2. BIUREX RYSZARD PIECYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻNIŃSKA 2, PL-62-200, GNIEZNO. Główny zakres działalności RYSZARD PIECYK to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP 1. P.H.U.P. POLDROB 2. BIUREX RYSZARD PIECYK: 7840004587. REGON 1. P.H.U.P. POLDROB 2. BIUREX RYSZARD PIECYK: 631165994.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD PIECYK
Więcej informacji o 1. P.H.U.P. POLDROB 2. BIUREX RYSZARD PIECYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio