Zarząd firmy 1. P.H.U. CENTRO-TRANS Jarosław Wierucki, 2. BESTCars Jarosław Wierucki - Jarosław Wierucki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Wierucki (CEIDG)
Jarosław Wierucki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 56, PL-62-865, SZCZYTNIKI. Główny zakres działalności Jarosław Wierucki to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność taksówek osobowych, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI: 9680615678. REGON 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI: 25078286500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Wierucki
Więcej informacji o 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o