Zarząd firmy 1. P.H.U. CENTRO-TRANS Jarosław Wierucki, 2. BESTCars Jarosław Wierucki 3. DRY ICE SOLUTION - Jarosław Wierucki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jarosław Wierucki (CEIDG)
Jarosław Wierucki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI 3. DRY ICE SOLUTION, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 56, PL-62-865, SZCZYTNIKI. Główny zakres działalności Jarosław Wierucki to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, sprzedaż hurtowa paliw stałych, ciekłych, gazowych oraz produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów i inne. NIP 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI 3. DRY ICE SOLUTION: 9680615678. REGON 1. P.H.U. CENTRO-TRANS JAROSŁAW WIERUCKI, 2. BESTCARS JAROSŁAW WIERUCKI 3. DRY ICE SOLUTION: 25078286500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosław Wierucki
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.