Firma 1. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW 2. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE AUTOCENTRUM HOŁOŁUB CZESŁAW
Działalność PKD:
Firma 1. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW 2. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE AUTOCENTRUM HOŁOŁUB CZESŁAW została założona 2000-01-05 i obecnie mieści się przy OS. ZACISZE 9C29, PL-66-100, SULECHÓW. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, naprawa pojazdów samochodowych, pozostały transport lądowy pasażerski, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wspomagające ubezpieczenia, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW 2. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE AUTOCENTRUM HOŁOŁUB CZESŁAW (REGON 97004355000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia strategii na lata 2026–30.
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.