Zarząd firmy 1. ORION TOMASZ WRÓBLEWSKI 2. BEHEMOTH TOMASZ WRÓBLEWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - TOMASZ WRÓBLEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ WRÓBLEWSKI (CEIDG)
TOMASZ WRÓBLEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. ORION TOMASZ WRÓBLEWSKI 2. BEHEMOTH TOMASZ WRÓBLEWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WILANOWSKA 3/8, PL-05-120, LEGIONOWO. Główny zakres działalności TOMASZ WRÓBLEWSKI to Pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.20.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów związanych z kulturą i rekreacją, gdzie indziej niesklasyfikowana, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP 1. ORION TOMASZ WRÓBLEWSKI 2. BEHEMOTH TOMASZ WRÓBLEWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5361626350. REGON 1. ORION TOMASZ WRÓBLEWSKI 2. BEHEMOTH TOMASZ WRÓBLEWSKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 36982582600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ WRÓBLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.