Zarząd firmy 1. OPTIS MARCIN SŁOMIŃSKI; 2. SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN SŁOMIŃSKI - MARCIN SŁOMIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SŁOMIŃSKI (CEIDG)
MARCIN SŁOMIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. OPTIS MARCIN SŁOMIŃSKI; 2. SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN SŁOMIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO 1118, PL-80-373, GDAŃSK. Główny zakres działalności MARCIN SŁOMIŃSKI to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP 1. OPTIS MARCIN SŁOMIŃSKI; 2. SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN SŁOMIŃSKI: 5842059290. REGON 1. OPTIS MARCIN SŁOMIŃSKI; 2. SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN SŁOMIŃSKI: 22024220100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SŁOMIŃSKI
Więcej informacji o 1. OPTIS MARCIN SŁOMIŃSKI; 2. SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MARCIN SŁOMIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.