Zarząd firmy 1) NZOZ PRZYCHODNIA NR 1 S.C. 2) SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ELŻBIETA SZPANELEWSKA - ELŻBIETA SZPANELEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA SZPANELEWSKA (CEIDG)
ELŻBIETA SZPANELEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) NZOZ PRZYCHODNIA NR 1 S.C. 2) SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ELŻBIETA SZPANELEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem MICKIEWICZA 11B, PL-13-300, NOWE MIASTO LUBAWSKIE. Główny zakres działalności ELŻBIETA SZPANELEWSKA to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, praktyka lekarska ogólna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP 1) NZOZ PRZYCHODNIA NR 1 S.C. 2) SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ELŻBIETA SZPANELEWSKA: 8771129492. REGON 1) NZOZ PRZYCHODNIA NR 1 S.C. 2) SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ELŻBIETA SZPANELEWSKA: 870378118.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA SZPANELEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby