Firma 1.NIKOLA S.C. Piotr Sozański 2.NIKOLA Piotr Sozański
Adres | 211, PL-33-130, NIWKA | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL15 1050 1562 1000 0090 6160 4675
|
Działalność PKD:
Firma 1.NIKOLA S.C. PIOTR SOZAŃSKI 2.NIKOLA PIOTR SOZAŃSKI została założona 2004-07-09 i obecnie mieści się przy 211, PL-33-130, NIWKA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują poligrafia i drukarstwo, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi reklamowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 1.NIKOLA S.C. Piotr Sozański 2.NIKOLA Piotr Sozański (REGON 85171502000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,