Zarząd firmy 1.NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PORADNIA STOMATOLOGICZNA I GINEKOLOGICZNA ELIMED SKRÓT NAZWY: NZOZ ELIMED 2.GABINET GINEKOLOGICZNY MACIEJ ELISZEWSKI - MACIEJ ELISZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ ELISZEWSKI (CEIDG)
MACIEJ ELISZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PORADNIA STOMATOLOGICZNA I GINEKOLOGICZNA ELIMED SKRÓT NAZWY: NZOZ ELIMED 2.GABINET GINEKOLOGICZNY MACIEJ ELISZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-06-23 i ma swoją siedzibę pod adresem NIEPODLEGŁOŚCI 87A11, PL-10-046, OLSZTYN. Główny zakres działalności MACIEJ ELISZEWSKI to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). NIP 1.NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PORADNIA STOMATOLOGICZNA I GINEKOLOGICZNA ELIMED SKRÓT NAZWY: NZOZ ELIMED 2.GABINET GINEKOLOGICZNY MACIEJ ELISZEWSKI: 7392166838. REGON 1.NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PORADNIA STOMATOLOGICZNA I GINEKOLOGICZNA ELIMED SKRÓT NAZWY: NZOZ ELIMED 2.GABINET GINEKOLOGICZNY MACIEJ ELISZEWSKI: 510622280.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ ELISZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby