Zarząd firmy 1. NEW DEAL BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ 2. MONEDA S.C. - BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ (CEIDG)
BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. NEW DEAL BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ 2. MONEDA S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 160/1624, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania i inne. NIP 1. NEW DEAL BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ 2. MONEDA S.C.: 7712703581. REGON 1. NEW DEAL BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ 2. MONEDA S.C.: 100160640.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ
Więcej informacji o 1. NEW DEAL BARTŁOMIEJ RYNKIEWICZ 2. MONEDA S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio