Zarząd firmy 1.MULTIMEDIA DTP WIESŁAW DOBOSZ 2.EVENEMENTS WIESŁAW DOBOSZ - WIESŁAW DOBOSZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-02-01
Działalność gospodarcza WIESŁAW DOBOSZ (CEIDG)
WIESŁAW DOBOSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MULTIMEDIA DTP WIESŁAW DOBOSZ 2.EVENEMENTS WIESŁAW DOBOSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 56A, PL-83-110, TCZEW. Główny zakres działalności WIESŁAW DOBOSZ to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z leśnictwem, wydobywanie żwiru, piasku, gliny i kaolinu, wykończanie wyrobów tekstylnych, produkcja artykułów papierniczych, drukowanie gazet i inne. NIP 1.MULTIMEDIA DTP WIESŁAW DOBOSZ 2.EVENEMENTS WIESŁAW DOBOSZ: 5931126906. REGON 1.MULTIMEDIA DTP WIESŁAW DOBOSZ 2.EVENEMENTS WIESŁAW DOBOSZ: 19137445900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAW DOBOSZ
Więcej informacji o 1.MULTIMEDIA DTP WIESŁAW DOBOSZ 2.EVENEMENTS WIESŁAW DOBOSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prezesi Goldman Sachs i Morgan Stanley uważają, że nadchodzi korekta
Szefowie banków inwestycyjnych z Wall Street uważają, że inwestorzy mogą spodziewać się korekty na rynkach akcji w okresie najbliższych dwóch lat.
Grupa Azoty z nową strategią. Spółka ma dwa priorytety
Przywrócenie rentowności to jeden ze strategicznych celów zawartych w planie działania do 2030 r. Grupa Azoty celuje w 2 mld zł EBITDA.
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wetem do ustawy o kryptoaktywach
Ustawa o kryptoaktywach jest na ostatniej prostej i czeka na decyzję prezydenta. Jurand Drop, wiceminister finansów, ostrzega przed czarnym PR-em wobec ustawy w internecie i konsekwencjami