Zarząd firmy 1. Motylowe Wzgórze Paweł Stelmach, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA - Paweł Stelmach, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Stelmach (CEIDG)
Paweł Stelmach prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STARZYŃSKIEGO 31, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Paweł Stelmach to Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (PKD główne: 55.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA: 8722083382. REGON 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA: 69169033400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Stelmach
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.