Zarząd firmy 1. Motylowe Wzgórze Paweł Stelmach, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA - Paweł Stelmach, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Stelmach (CEIDG)
Paweł Stelmach prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STARZYŃSKIEGO 31, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Paweł Stelmach to Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (PKD główne: 55.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA: 8722083382. REGON 1. MOTYLOWE WZGÓRZE PAWEŁ STELMACH, 2. SG PAWEŁ STELMACH, GRZEGORZ GAŃSKI SPÓŁKA CYWILNA: 691690334.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Stelmach
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio