Zarząd firmy 1. MONTANA Weronika Rabczak 2. Stomatologia Weronika Rabczak - Weronika Rabczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Weronika Rabczak (CEIDG)
Weronika Rabczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MONTANA WERONIKA RABCZAK 2. STOMATOLOGIA WERONIKA RABCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 253, PL-32-020, LEDNICA GÓRNA. Główny zakres działalności Weronika Rabczak to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, praktyka lekarska dentystyczna. NIP 1. MONTANA WERONIKA RABCZAK 2. STOMATOLOGIA WERONIKA RABCZAK: 6772135186. REGON 1. MONTANA WERONIKA RABCZAK 2. STOMATOLOGIA WERONIKA RABCZAK: 357756069.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Weronika Rabczak
Więcej informacji o 1. MONTANA WERONIKA RABCZAK 2. STOMATOLOGIA WERONIKA RABCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio