Zarząd firmy 1/ MONIKA CAPUTA wspólnik spółki cywilnej TUTU BALET, 2/ MONIKA CAPUTA - MONIKA CAPUTA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA CAPUTA (CEIDG)
MONIKA CAPUTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1/ MONIKA CAPUTA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TUTU BALET, 2/ MONIKA CAPUTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELEKTORALNA 19A23, PL-00-137, WARSZAWA. Główny zakres działalności MONIKA CAPUTA to Pozaszkolne formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, artystyczna i literacka działalność twórcza. NIP 1/ MONIKA CAPUTA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TUTU BALET, 2/ MONIKA CAPUTA: 5531585935. REGON 1/ MONIKA CAPUTA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TUTU BALET, 2/ MONIKA CAPUTA: 146878695.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA CAPUTA
Więcej informacji o 1/ MONIKA CAPUTA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ TUTU BALET, 2/ MONIKA CAPUTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby