Zarząd firmy 1. MMINVESTBUD MARZEC MAREK 2.POLONIA BOGDAN MAREK MARZEC - MAREK MARZEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK MARZEC (CEIDG)
MAREK MARZEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MMINVESTBUD MARZEC MAREK 2.POLONIA BOGDAN MAREK MARZEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-09-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 29, PL-62-200, GNIEZNO. Główny zakres działalności MAREK MARZEC to Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń (PKD główne: 46.69.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja lodów, naprawa i konserwacja maszyn, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP 1. MMINVESTBUD MARZEC MAREK 2.POLONIA BOGDAN MAREK MARZEC: 7841704789. REGON 1. MMINVESTBUD MARZEC MAREK 2.POLONIA BOGDAN MAREK MARZEC: 630875140.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK MARZEC
Więcej informacji o 1. MMINVESTBUD MARZEC MAREK 2.POLONIA BOGDAN MAREK MARZEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby