Zarząd firmy 1. MINI MAXI ALICJA KULWIŃSKA, 2. EHA MOTORS ALICJA KULWIŃSKA - ALICJA KULWIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALICJA KULWIŃSKA (CEIDG)
ALICJA KULWIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MINI MAXI ALICJA KULWIŃSKA, 2. EHA MOTORS ALICJA KULWIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PUCKA 41, PL-84-200, WEJHEROWO. Główny zakres działalności ALICJA KULWIŃSKA to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP 1. MINI MAXI ALICJA KULWIŃSKA, 2. EHA MOTORS ALICJA KULWIŃSKA: 5880020692. REGON 1. MINI MAXI ALICJA KULWIŃSKA, 2. EHA MOTORS ALICJA KULWIŃSKA: 22074933100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALICJA KULWIŃSKA
Więcej informacji o 1. MINI MAXI ALICJA KULWIŃSKA, 2. EHA MOTORS ALICJA KULWIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.