Zarząd firmy 1.Mikulska Agnieszka PHU MiksPol s.c. 2. INSPIRO Agnieszka Mikulska - Agnieszka Mikulska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Mikulska (CEIDG)
Agnieszka Mikulska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MIKULSKA AGNIESZKA PHU MIKSPOL S.C. 2. INSPIRO AGNIESZKA MIKULSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-18 i ma swoją siedzibę pod adresem 22, PL-66-220, JEMIOŁÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Mikulska to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP 1.MIKULSKA AGNIESZKA PHU MIKSPOL S.C. 2. INSPIRO AGNIESZKA MIKULSKA: 9271194914. REGON 1.MIKULSKA AGNIESZKA PHU MIKSPOL S.C. 2. INSPIRO AGNIESZKA MIKULSKA: 080390289.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Mikulska
Więcej informacji o 1.MIKULSKA AGNIESZKA PHU MIKSPOL S.C. 2. INSPIRO AGNIESZKA MIKULSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio