Zarząd firmy 1.MIETUS S.C. Zawada Ewelina, Werla Mieczysław, 2.Usługi Księgowe Mieczysław Werla - Mieczysław Werla, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mieczysław Werla (CEIDG)
Mieczysław Werla prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MIETUS S.C. ZAWADA EWELINA, WERLA MIECZYSŁAW, 2.USŁUGI KSIĘGOWE MIECZYSŁAW WERLA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JELENIOGÓRSKA -, PL-59-700, BOLESŁAWIEC. Główny zakres działalności Mieczysław Werla to Działalność rachunkowo-księgowa (PKD główne: 69.20.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. NIP 1.MIETUS S.C. ZAWADA EWELINA, WERLA MIECZYSŁAW, 2.USŁUGI KSIĘGOWE MIECZYSŁAW WERLA: 6121148561. REGON 1.MIETUS S.C. ZAWADA EWELINA, WERLA MIECZYSŁAW, 2.USŁUGI KSIĘGOWE MIECZYSŁAW WERLA: 231166977.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mieczysław Werla
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio