Zarząd firmy 1. MICHAŁ PAPROCKI;, 2. MAMI SUSHI Michał Paprocki wspólnik spółki cywilnej - Michał Paprocki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Paprocki (CEIDG)
Michał Paprocki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MICHAŁ PAPROCKI;, 2. MAMI SUSHI MICHAŁ PAPROCKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARIANA HEMARA 3U4, PL-80-329, GDAŃSK. Główny zakres działalności Michał Paprocki to Restauracje (PKD główne: 56.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), podawanie napojów, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP 1. MICHAŁ PAPROCKI;, 2. MAMI SUSHI MICHAŁ PAPROCKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5842628954. REGON 1. MICHAŁ PAPROCKI;, 2. MAMI SUSHI MICHAŁ PAPROCKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 364336130.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Paprocki
Więcej informacji o 1. MICHAŁ PAPROCKI;, 2. MAMI SUSHI MICHAŁ PAPROCKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony. Premier: to prowokacja na dużą skalę
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.