Zarząd firmy 1) Michał Jurasz Mika-Trans;, 2) Michał Jurasz Mika;, 3) Michał Jurasz Remontownia;, 4) Michał Jurasz Myjnia Błysk - MICHAŁ JURASZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ JURASZ (CEIDG)
MICHAŁ JURASZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1) MICHAŁ JURASZ MIKA-TRANS;, 2) MICHAŁ JURASZ MIKA;, 3) MICHAŁ JURASZ REMONTOWNIA;, 4) MICHAŁ JURASZ MYJNIA BŁYSK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KEPLERA 32, PL-80-299, GDAŃSK. Główny zakres działalności MICHAŁ JURASZ to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa i inne. NIP 1) MICHAŁ JURASZ MIKA-TRANS;, 2) MICHAŁ JURASZ MIKA;, 3) MICHAŁ JURASZ REMONTOWNIA;, 4) MICHAŁ JURASZ MYJNIA BŁYSK: 5842494436. REGON 1) MICHAŁ JURASZ MIKA-TRANS;, 2) MICHAŁ JURASZ MIKA;, 3) MICHAŁ JURASZ REMONTOWNIA;, 4) MICHAŁ JURASZ MYJNIA BŁYSK: 19292234800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ JURASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.