Zarząd firmy 1. Michał Gryczka, 2. SKLEP AGD MICHAŁ GRYCZKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - MICHAŁ GRYCZKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ GRYCZKA (CEIDG)
MICHAŁ GRYCZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MICHAŁ GRYCZKA, 2. SKLEP AGD MICHAŁ GRYCZKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ), która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 1423, PL-61-895, POZNAŃ. Główny zakres działalności MICHAŁ GRYCZKA to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność portali internetowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność fotograficzna, badanie rynku i opinii publicznej, działalność agencji reklamowych i inne. NIP 1. MICHAŁ GRYCZKA, 2. SKLEP AGD MICHAŁ GRYCZKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 5791997712. REGON 1. MICHAŁ GRYCZKA, 2. SKLEP AGD MICHAŁ GRYCZKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ): 22191471400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ GRYCZKA
Więcej informacji o 1. MICHAŁ GRYCZKA, 2. SKLEP AGD MICHAŁ GRYCZKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.