Zarząd firmy 1. megawyjazd.pl Mariusz Rokita 2. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARIO Mariusz Rokita - Mariusz Rokita, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Rokita (CEIDG)
Mariusz Rokita prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MEGAWYJAZD.PL MARIUSZ ROKITA 2. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARIO MARIUSZ ROKITA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 71, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności Mariusz Rokita to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność pośredników turystycznych, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność centrów telefonicznych (call center) i inne. NIP 1. MEGAWYJAZD.PL MARIUSZ ROKITA 2. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARIO MARIUSZ ROKITA: 7162731192. REGON 1. MEGAWYJAZD.PL MARIUSZ ROKITA 2. OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARIO MARIUSZ ROKITA: 386774188.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Rokita
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio