Zarząd firmy 1.MECHANIKA SPECJALISTYCZNA 2. FHU MICHAŁ JUSZKIEWICZ - Michał Juszkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Juszkiewicz (CEIDG)
Michał Juszkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MECHANIKA SPECJALISTYCZNA 2. FHU MICHAŁ JUSZKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-10-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IKARA 8/III4, PL-81-197, GDYNIA. Główny zakres działalności Michał Juszkiewicz to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja statków i łodzi, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP 1.MECHANIKA SPECJALISTYCZNA 2. FHU MICHAŁ JUSZKIEWICZ: 5932377266. REGON 1.MECHANIKA SPECJALISTYCZNA 2. FHU MICHAŁ JUSZKIEWICZ: 22110006400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Juszkiewicz
Więcej informacji o 1.MECHANIKA SPECJALISTYCZNA 2. FHU MICHAŁ JUSZKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.