Zarząd firmy 1. Matex Tomasz Matyszczyk, 2. Bumatex Tomasz-Robert Matyszczyk - TOMASZ MATYSZCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ MATYSZCZYK (CEIDG)
TOMASZ MATYSZCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MATEX TOMASZ MATYSZCZYK, 2. BUMATEX TOMASZ-ROBERT MATYSZCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-03-23 i ma swoją siedzibę pod adresem 251, PL-57-441, BOŻKÓW. Główny zakres działalności TOMASZ MATYSZCZYK to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, realizacja pozostałych projektów budowlanych, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych i inne. NIP 1. MATEX TOMASZ MATYSZCZYK, 2. BUMATEX TOMASZ-ROBERT MATYSZCZYK: 8851258731. REGON 1. MATEX TOMASZ MATYSZCZYK, 2. BUMATEX TOMASZ-ROBERT MATYSZCZYK: 89046943700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ MATYSZCZYK
Więcej informacji o 1. MATEX TOMASZ MATYSZCZYK, 2. BUMATEX TOMASZ-ROBERT MATYSZCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.