Zarząd firmy 1.Mateusz Kaczmarek, 2. KABO-Stein Mateusz Kaczmarek,3. WOODRISE MATEUSZ KACZMAREK - MATEUSZ KACZMAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ KACZMAREK (CEIDG)
MATEUSZ KACZMAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1.MATEUSZ KACZMAREK, 2. KABO-STEIN MATEUSZ KACZMAREK,3. WOODRISE MATEUSZ KACZMAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. STEFANA BATOREGO 3114, PL-64-300, NOWY TOMYŚL. Główny zakres działalności MATEUSZ KACZMAREK to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność portali internetowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP 1.MATEUSZ KACZMAREK, 2. KABO-STEIN MATEUSZ KACZMAREK,3. WOODRISE MATEUSZ KACZMAREK: 7881917698. REGON 1.MATEUSZ KACZMAREK, 2. KABO-STEIN MATEUSZ KACZMAREK,3. WOODRISE MATEUSZ KACZMAREK: 30275046300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ KACZMAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.