Zarząd firmy 1. Mateusz Andrzejewicz; 2. MM AGRI Michał Czajkowski, Mateusz Andrzejewicz Spółka Cywilna - Mateusz Andrzejewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Andrzejewicz (CEIDG)
Mateusz Andrzejewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą 1. MATEUSZ ANDRZEJEWICZ; 2. MM AGRI MICHAŁ CZAJKOWSKI, MATEUSZ ANDRZEJEWICZ SPÓŁKA CYWILNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-05-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 30, PL-16-060, KAMIONKA. Główny zakres działalności Mateusz Andrzejewicz to Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną (PKD główne: 01.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli i inne. NIP 1. MATEUSZ ANDRZEJEWICZ; 2. MM AGRI MICHAŁ CZAJKOWSKI, MATEUSZ ANDRZEJEWICZ SPÓŁKA CYWILNA: 9662119578. REGON 1. MATEUSZ ANDRZEJEWICZ; 2. MM AGRI MICHAŁ CZAJKOWSKI, MATEUSZ ANDRZEJEWICZ SPÓŁKA CYWILNA: 369740544.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Andrzejewicz
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio